Jak samodzielnie zalogować się po raz pierwszy na swoje konto biblioteczne w PRIMO?
wejdź na stronę katalog.wbp.olsztyn.pl
kliknij zakładkę w prawym górnym rogu „Zaloguj się”
kliknij komunikat „Kliknij tutaj, aby zresetować hasło”
wpisz numer karty bibliotecznej lub adres e-mail podany przy rejestracji w Bibliotece
kliknij LOGOWANIE
otrzymasz e-mail z instrukcją i linkiem do zmiany hasła na swoją pocztę elektroniczną, której adres podałeś/-aś przy rejestracji w Bibliotece
wejdź ponownie na stronę katalog.wbp.olsztyn.pl i zaloguj się podając numer swojej karty bibliotecznej i zmienione przez siebie hasło
kliknij LOGOWANIE
Jak logować się na konto biblioteczne w PRIMO?
wejdź na stronę katalog.wbp.olsztyn.pl
kliknij zakładkę w prawym górnym rogu „Zaloguj się”
wpisz numer karty bibliotecznej
wpisz hasło
kliknij LOGOWANIE
Jak złożyć zamówienie?
zaloguj się (patrz wyżej)
odszukaj interesującą Cię pozycję w katalogu
wybierz lokalizację, w której chcesz złożyć zamówienie
wybierz ZAMÓWIENIE
wybierz ZAMÓW
Jeśli zamówienie udało się zarejestrować, pojawi się komunikat: „Twoje zamówienie zostało pomyślnie złożone. Sprawdź stan realizacji zamówienia na swoim koncie.” Od tego momentu możesz śledzić drogę swojego zamówienia w zakładce MOJE KONTO – ZAMÓWIENIA.
Jak przedłużyć termin zwrotu wypożyczonych zbiorów?
zaloguj się (patrz wyżej)
wybierz MOJE KONTO
wybierz WYPOŻYCZENIA
- możesz wybrać opcję PRZEDŁUŻ WSZYSTKIE
- możesz przydłużyć termin zwrotu wybranych pozycji, klikając PRZEDŁUŻ przy danym tytule, wówczas pojawia się komunikat: „Przedłużenie zarejestrowane”, a obok tytułu pojawia się nowy termin zwrotu
Łączny okres wypożyczenia i prolongaty nie może przekroczyć:
72 dni – książki, audiobooki, dokumenty elektroniczne i nuty,
56 dni – lektury szkolne i ich opracowania,
21 dni – płyty winylowe, CD, filmy, gry planszowe.
UWAGA:
Zbiory, których termin oddania chcemy przedłużyć, nie mogą być przetrzymane, a konto nie może być obciążone żadnymi zaległościami finansowymi.
Zbiory zarezerwowane przez innych czytelników nie podlegają przedłużeniom. Przy próbach przedłużenia pojawia się wtedy komunikat „Egzemplarz posiada zamówienia” .